خدا بهترین دوست من

سی.ان.ان :فروش زنان در سوپرمارکت‌های اسراییل/ عکس



شبکه ایران: در حالی که پیش از این اخباری غیر رسمی مبنی بر فروش زنان در سوپرمارکت‌های اسراییل منتشر شده بود، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان با پخش گزارشی به این مسئله هولناک اذعان کرد.


 


 


به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان با انتشار فیلمی افشا کرد: در خیابان‌های تل‌آویو، در کنار فروشگاه‌های لباس و غذا و آرایشگاه‌ها، فروشگاه‌هایی نیز برای فروش زنان به صورت برده وجود دارد.
بنابر این گزارش، در ویترین این مغازه‌ها، زنانی وجود دارند که روی دستانشان اتیکت‌های قیمت نصب شده و علاوه بر قیمت، سن، وزن، قد و کشور محل تولد آنها درج شده است. اسفناک‌تر این‌که برای نشان دادن محل تولد آن‌ها، عبارت "Made in" به کار برده شده که برای کالاها به کار می‌رود.
این گزارش همچنین حاکی است که طی دهه گذشته، بیش از ده‌هزار زن به سرزمین‌های اشغالی قاچاق شده و مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته‌اند.






اتیکت قیمت بسته‌شده به دست زنان؛ فاجعه‌بار این‌که عبارت
"Made in" که برای کالاها به کار می‌رود برای این زنان استفاده شده است
سی‌ان‌ان با بیان اینکه مرز 300 کیلومتری فلسطین اشغالی با مصر مهمترین مسیر قاچاق این زنان به اسراییل است، افزود: زنان مذکور علاوه بر تجاوز، مورد انواع بدرفتاری‌ها قرار گرفته و هدف ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

این شبکه خبری آمریکایی همچنین با اشاره تلویحی به وحشیگری جامعه اسراییلی، با اشاره به آماری وحشتناک خاطرنشان کرد: برخی از این زنان، در 365 روز سال بیشتر اوقات بین 15 تا 30 بار در روز مورد تجاوز قرار گرفته‌اند!

گرچه شبکه خبری سی‌ان‌ان‌ از این جنایات وحشیانه به صورتی عادی گزارش داده اما خود نیز به این موضوع اذعان کرده که اسراییل باید زودتر و پیش از تمرکز سازمان‌های حقوق بشری روی این موضوع، فروش زنان در سوپرمارکت‌ها را متوقف کند.

به رغم این قبیل گزارشات افشاگرانه، کشورهای غربی که همواره مدعی دفاع از حقوق زنان هستند و به‌خصوص مجامع دفاع از حقوق زنان در این کشورها، هیچ اقدامی برای جلوگیری از چنین جنایاتی به عمل نمی‌آورند.

__________________




 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.